Saturday, April 14, 2012

Hening Hari

Jam berdetik ke angka 2.46 pagi. Kadang-kadang terasa dah macam terjatuh di dalam golongan 'hamba kerja'. Rugi kan? Bila time kerja, sanggup bersengkang mata, menepis kesakitan kelenguhan anggota badan. Ok niat kerja untuk beribadah kerana Allah. Moga-moga Allah terima apa yang kita lakukan. Amin. [tak nak membebel panjang-panjang]

Saje je update di masa macam ni, almaklumlah dah lama tak berjaga sehingga lewat sebegini.

Ok la. Tata.

Oh esok masih ada yang menanti untuk diselesaikan.

Fiuuuuu!



2 comments:

  1. :)

    wah... hampir 3 pagi... tabik springg ni :)

    ReplyDelete
  2. NONG ANDY :
    mau pingsan diri ini.. tak sanggup! tapi kena sanggup kan jugak la. hu huhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.