Friday, June 22, 2012

Anak Aset ke Syurga



Ustaz Azhar Idrus vs Ustaz Don Daniyal

Kalau kita dengar berkali-kali pun video ini, tak kan ada rasa jemu bertandang kat hati. Makin kita dengar, makin kita segan, malu kepada diri kita sendiri. Itu adalah realiti, tak ramai yang tahu urusan menguruskan jenazah. Sebenarnya, dah pernah post entry mengenai video nih. Nak buat macam mana, rasa tak jemu nak dengar. Rasa tak jemu menghayati bait-bait kata-kata yang dilontarkan untuk kita muhasabahkan diri kita ni semua.



1 comment:

Terima kasih atas pandangan.