Wednesday, June 13, 2012

Satu Entry Banyak Cerita

Awas! Anda sekarang berada di zon yang tidak begitu menyelesakan. Cerita yang dipaparkan mempunyai makna yang tersendiri. Namun ianya tidak spesifik dan merangkumi pelbagai aspek. 



Bulan Mei yang lalu, ada kawan pejabat pergi menunaikan umrah. Dikasinya shawl ni. Senang nak pakai sebab kain dia agak keras dan senang nak bentuk.



Pesan supaya dibeli kurma ajwah. Alhamdulillah tercapai jugak hajat tu. Rupanya harga kurma ini agak mahal. Kalau RM10 tu kan, adalah dalam beberapa biji aje. Kalau satu tupperware berbentuk rectangle macam tu, harganya RM50. Fuh, terkejut jugak pada mulanya bila dapat tahu pasal harga kurma nih.



Pelangi di petang hari. Errr, korang nampak tak? Tak? Tengok betul-betul-betul.
Nunggg di sana.



Ayahanda dapat jam jugak, padahal bukan guru pun. HAHAHA. Takpelah, buat kenangan.




2 minggu lepas, kenduri merebak dengan cepatnya. Macam cendawan di siang hari. Antara door gifts yang berjaya dikumpulkan. Cup cake tu sedap giler. Memang sangat menjadi dan terasa kecoklatan dia.



Dapat 5 keping duit emas. Bila bukak ada coklat. Bila dah ada depan mata tu,terus ngap sekali suap macam tu je. Kan best kalau ni emas betul yang tak tipu-tipu. Bankrap la tuan umah nak kasi emas!



2 comments:

  1. wah.. peti warna meragh itu sungguh cantik. best sungguh door gift tu..

    *akak byk kali nak tangkap gambar pelangi hehehe.. x dpt2 :(

    ReplyDelete
  2. dekat mana nak beli coklat shiling tu ya ? butterbrownie@hotmail.com

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.