Friday, September 21, 2012

A&W

Pernah tak, korang tetiba TERASA SANGAT & SANGAT nak makan sesuatu. Tanpa berfikir panjang, terus decide ke destinasi yang diinginkan? Pernah? Kalau pernah, kita geng. Eh eh, terus jadi geng eh. HAHAHA. Tak lah, teringat kat kata-kata kawan pejabat. Aku macam mu la aida, kalau nak makan sesuatu benda tu. Malam ke apa ke, aku gi je

Biasanya, kalau dah teringin sangat nak makan. Malam atau siang, memang saya sanggup meredah jalan raya  [bukan api eh] pergi mendapatkan sesuatu itu. 

Satu petang tu, memang dah teringin sangat nak makan A&W [err makanan dia]. Jadi selepas aje habis kerja, terus tak belok kanan. Terus ke bandar untuk ke A&W. 


Bangunan A&W yang ada la perubahan sikit. Dah lama tak pergi. 


Pusat Akuatik yang digunakan semasa Sukma itu hari. Tak pernah masuk kat dalam lagi, tapi tahu yang pusat ni pernah bocor. Lebih kurang macam tu la, padahal bukan bangunan lama pun.


Pagar kuning, itu pagar hospital. Sebelah kanan pula ialah Pantai Batu Buruk. Tapi tak ramai sangat la orang time ni, mungkin sebab hari bekerja kot. Tak kelihatan pula layang-layang yang biasa dijual peniaga kat situ. Mungkin kalau hari Jumaat or Sabtu, mungkin lebih meriah. Sebab hari cuti.


Pantai. Dah lama tak datang sini, lepak-lepak. Beberapa tahun lepas, lepak dengan member di petang hari. Makan aiskrim goreng. 1st time makan, best tapi agak muak. Nanti boleh la kot ajak dia dengan si Najwa :) [hai baya 0_O]


Oh ya, makanan tadi saya tapau aje. Tak makan kat restoran tu pun. Makan kat rumah lagi best kalau sorang-sorang. Segan ar nak makan sensorang, rasa macam k.. eh bukan, rasa macam tak ada kawan. Macam sebatang kara la pulak bila sensorang aje. Tak best!


Satu set burger dan side order adalah dua ketul ayam. Best!! Alhamdulillah, kenyang :)



2 comments:

Terima kasih atas pandangan.