Monday, October 15, 2012

Catatan Untuk dikenang ...

... di hari tua nanti.

Urm, dah tua-tua nanti kalau umur panjang, boleh baca balik entry yang tak ada motif ni. Eh ada lah. Mana boleh tak ada pulak.

  • tone warna bagi kalendar agak tidak menarik. Warna untuk kalendar saya tak jumpa, tapi mainan warna untuk header, eh boleh pulak jumpa eh? ;p
  • tukar header sebab saya cepat bosan tengok header yang sama aje. Ada je benda yang nak ditukar. Kalau nak tahu, header yang saya pakai sebelum ni, sebenarnya tak siap pun. Tapi tak tahu nak tukar macam mana. Dah la tak boleh nak tukar warna title untuk blog tu. Serius saya tak suka kombinasi warna sekarang ni. Tapi background blog pun tak boleh tukar. Dah save tapi dia macam still tak berubah-ubah. Saya pulak yang berubah menjadi agak hangin. Hangin sepoi-sepoi bahasa je
  • perut lapar. HAHAHA. Sempat lagi
  • Apa masalah dengan template blog ni sebenarnya, dah jenuh cari solution dia tapi masih tak jumpa sampai sekarang. 
  • Ok, serius saya teramat lapar
  • Tak best ar melalut tanpa tujuan macam ni, mungkin modal nak menaip tak ada. Nak menggoreng rasa nya minyak tak cukup.
  • Sekian, terima kasih
  • Oh ya, cuma nak save the date hari ni saya tukar header baru. Itu aje motif untuk catatan ni.

2 comments:

  1. oh.. dah lama tak jengguk sini rupanya ada n3 utk tukar header tu yer??

    ReplyDelete
  2. ;) selalu tukar, jadi tak ada la suspen mana kan? *bercakap dengan diri sendiri..hihihi

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.