Saturday, December 8, 2012

Dia lagiii ;)

Iyeee.. saya lagi. Jangan ditanya kenapa saya begitu rajin update blog hari ni. Sebabnya kan.Hari ni saya ada banyak masa. Err tapi janganlah potong mood saya dengan 'demi masa sesungguhnya manusia itu berada dalam kerugian'. Saya tak pinta pun peringatan ni datang, tapi tu la. Allah selalu jaga kita semua kan? Kita je yang lalai.

Urmmm.. sebenarnya tadi, saya bajet nak 'goreng kerepek' kat sini. Bila dah teringat peringatan tu macam ni, saya tulis semua perkara ajalah eh ;)  Sekarang kan, dari sini saya boleh dengar tazkirah yang disampaikan oleh imam kat masjid. Alunan zikir memang best dan boleh buatkan kita tangkap syahdu.

Oh ya, tadi kan kat dalam tv.. Kita nak cite nih, tolong baca eh [anak buah confirm baca, sebab saya idola mereka. HAHAHA] Eh tak ada lah, saja je buat lawak tak jadi. Macam kesian pulak dengarnya kan. KUA KUA KUA. Apa jenis gelak ntah. Tadi kan, tengok tv. Lepas tu disiarkan lagu arab pasal ibu. Oooo sedih sangat. Yelah, saya memang tangkap feeling dengan lagu tu.

*Tapi sayang, tak ada pun.*

Saya diserang oleh mengantuk lalu tewas mudah ditangannya. Saya terZzzzZz. HEHEHE. Jadi saya tak pasti apakah maksud ayat * itu. Saya try fikir, tapi tak dapat-dapat. Jadi biarkan ajelah. Tak penting pun.

Oh ya, saya tulis dalam satu perenggan aje nih, sebabnya saya tak reti buat ok. Jam dah 4.28 am. Entah apa yang saya nak buat esok hari. Harap akan lebih baik dari semalam. Tapi kalau berharap je tapi tak buat pape, payah jugak tu. Hai kenapalah encik M selalu menyinggah sekarang. Tak boleh jadi ni. Nak kena fighhhhttttt pulak nanti. Lemah betul la. Sebab saya akan lepaaakkkk je kat rumah tak buat pape. Giler dasyhat M ni. Eh macam mana eh ejaan betul dashat??? Dia mai konpius pulak dah.Oklah, saya nak stop dulu lah. Tata.

update: saya buat perenggan, sakit mata tengok satu perenggan macam tu je


2 comments:

Terima kasih atas pandangan.