Saturday, January 12, 2013

Tak Terukir Di Bintang

Beberapa hari yang lalu kecoh pasal AJL. Saya memang tak tengok sebab tertidur. Semuanya terlepas untuk ditonton. Mulanya dah plan nak tengok cerita korea kat TV9. AJL memang saya tak letak dalam kepala sangat sebab macam dah kurang best dah. Masa saya duk tilik kat fb, semua orang duk cakap pasal Terukir Di Bintang, lepas tu ada pulak cakap pasal Teman Pengganti. Saya fikirkan Teman Pengganti tu, refer kepada Aizat sebab dia yang ganti Yuna untuk AJL. HAHAHA. Mamai sebab bangun tidur kan. 

Finalist untuk AJL memang saya tak amik pot langsung. Tak penting pun. Bila dah tahu pasal Aizat yang menang, lepas tu orang duk gebang. Pegang mug sambil minum air pun boleh menang. Eh, ye ke? Terus google tengok video clip dia. HAHAHA. Sempoi giler ar dia nyanyi. Nasib dia tak pegang mug orange, kalau tak. Eh, sama la mug kita. Nak jugak, padahal tak adalah sama 100% pun mug kita. Lepas tu,tengok juga vokal si Hafiz. Dah dia dapat anugerah vokal terbaik. Bila dengar, urmm memang suara dia best. HAHAHA. Tiba-tiba jadi juri tak dilantik.

Dalam banyak-banyak orang duk post pasal AJL ada lah seorang ni dia post pasal lagu Tak Terukir di Bintang. Parodi oleh Mr. Bie. Bila klik lagu ni.

Eh, sedaplah pulak. Simple tapi makan dalam. HIHIHI.




2 comments:

  1. er.. akak pun terlepas AJL.. nak gak la dengar si Aizat Nyanyi..

    ReplyDelete
  2. NONG ANDY:
    tengok ar, sempoi je gaya dia

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.