Sunday, February 10, 2013

4 Hari MERDEKA!!

MERDEKA?? Iyeee. Merdeka. Siapa yang tak seronok kalau dapat cuti EMPAT HARI berderet macam ni. Pasti semua orang rasa gumbira kan? CNY punya pasal kita dapat cuti sama. BESTT! Tapi itulah kan, hari berlalu cepat sangat. Hari ni dah pun Ahad. Esok last day untuk cuti. Lepas tu, masuk kerja balik. Kerja yang dibawa balik kat rumah pun masih tak disentuh. HEHEHE. Esoklah kot baru nak kelam kabut menyemaknya. Urmmm.. nak buat numbering tadi, tapi tak jadi. 
  1. Situasi sekarang di sebuah rumah di negeri pantai Timur ni kan, ialahhhh....saya lapar tahap giler. Tapi saya masih di sini menaip. Habit yang merosakkan diri. Dah tahu lapar tapi selalu menangguh makan. Tapi bila dah start makan memang semangat. Jap lagi la pergi. 
  2. Saya RINDU sangat kat lappy saya. Dah lama terabai. Nanti lah saya jenguk dia. Tahun ni bertambah wishlist yang saya nak buat. Baru aje ni datang angin ngada-ngada. Macam tak penting tapi nak jugak!  
  3. Saya nak bercerita pasal Mami Shinta yang manis tu. Tapi tak berkesempatan lagi. Nantilah [lagi] ye ;-) . 
  4. Demam, dari pagi semalam lagi. Tapi boleh ahe berjalan hampir sehari. HEHEHE. Dah makan sebiji panadol. Biasanya memang tak melayan la ubat-ubat ni Biar je dia sembuh sendiri. Namun kali ni, kena beralah. Sebab banyak benda nak kena buat. Jadi tak boleh dibiarkan. Demam datang sekali sekala aje tau. Tapi tu lah kan, bila ada kerja penting yang kita nak buat, mesti nak keadaan sihat. Pelajar dah nak masuk dan kesibukan akan menjelma. Jadinya, demam sila sembuh eh. TQ. 
  5. Banyak lagi nak ditulis, nantilah saya sambung di lain hari eh. 
  6. #nanti saya buat numbering untuk post ni.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.