Monday, April 15, 2013

HATI

PERCAYALAH! Bukan mudah untuk senangkan hati semua orang. 

Hati Merah nak ini. 
Hati Biru nak itu. 
Hati Turquoise nak macam gitu. 
Hati Hijau nak macam gini.

Jadi, mana satu kita nak ikut.

Kata hati saya. Saya nak ikut apa yang penting yang perlu saya selesaikan dahulu.
Memang. Manusia, bila kita bagi yang cantik pun, dia akan pinta yang laagiiii cantikkk.
Alahai. Sukar di tebak la hati ni kan?

Semoga semuanya akan selesai dan menemui jalan penyelesaian yang sebaiknya.
Sedang berusaha untuk memuaskan hati orang, hati kita?

Jangan merungut, cari jalan. InsyaAllah akan ada jalannya.

Yakin dengan Allah.

Tapi kita yakin ada jalan penyelesaian. Namun seringkali gagal apabila berdepan dengan manusia.
Boleh tak terima dengan hati yang terbuka? Kali ini dan kali-kali yang lain? 
Itu lah hati yang sukar untuk dipenuhi kehendak.
Nak macam mana lagi??

Ok lah, nak balik.

Kita usaha cari lagi jalan untuk berjaya.
Seminggu aje lagi ni. 
Tak lama dah.

Eh, melayang juga nanti RM200 sebab nak kena gantikan hard disc. 
Adui! Dah jangan fikir banyak. Tetiba pulak timbul cerita pasal hard disc. LOL

Meh kita balik!!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.