Wednesday, July 3, 2013

3 Julai 2013

Lagi beberapa hari Ramadan akan tiba. Ramadan tetap kan tiba tetapi adakah kita bersedia??

Saya dah plan beberapa perkara yang nak dibuat sebelum Ramadan. Antaranya:

1. Mahu bercuti selama sehari. HEHEHE. Sehari je sebelum masuk bulan puasa.

2. Nak jahit langsir untuk bilik tidur saya :)

3. Buat pembersihan kat dalam rumah. Benda ni memang perkara rutin, namun ianya penting sebab saya selalu target, alangkah seronoknya kalau kita tak perlu nak kemas rumah setiap hari. HAHAHA. 

4. Saya nak habiskan cepat cepat Candy Crush Saga, sebab banyak benda lain yang saya nak buat. Ini tidak, kadangkala saya saja je tunggu nyawa sebab nak cepat habiskan level. Macam buang masa kan? HAHAHA. Ok ok i know! 

5. Rasaya ada benda yang perlu saya susun semula dari segi urmmm. Susun atur lah. [saja tulis tergantung].

6. Untuk hari ini, kami akan berhoyeh hoyeh di supermarket, saje nak makan-makan sebelum puasa  :)

7. Banyak lagi perancangannya, tapi ini aje lah dulu, sebab saya tak berapa gemar nak menulis semua benda yang nak dibuat, nanti kalau tak terbuat. Rasa macam 'gebang je lebih'. Tak nak lah macam nih!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.