Sunday, July 28, 2013

i - Festival Pelamin & Rias Pengantin 2013

Sekarang dah Julai, maka marilah kita sama-sama mengimbau kenangan di Februari 2013. Macam doraemon masuk dalam laci terus ke bulan lain. LOL! Naik mesin masa ke apa entah.

Sabtu 16 Februari yang lalu. Berpeluang untuk merewang ke Festival Pelamin & Rias Pengantin 2013 di Terengganu Trade Centre [TTC]. Dah macam aktiviti tahunan lah pulak. 2011 & 2012. Suka ke sini, sebab dapat tengok baju-baju kahwin yang terkini. Pelamin yang ikut trend, dan yang paling saya suka ialah mengusha geng-geng photographer. Suka sangat tengok cara mereka mengambil gambar lepas tu photobook yang mereka hasilkan. Kreatif sangat dia!

Antara gubahan hantaran yang mereka hasilkan. Saya upload gambar mungkin tidak ikut turutan, pakat hentam aje. Yang penting korang dapat idea bagi mereka yang mencari-cari idea. HAHA. Macam tokey butik pengantin lah pulak.


Semua rasa nak fokus. Pelamin, background pelamin, baju, hantaran. Jadi tengok aje lah yerk :)


Cantik juga kalau macam ni, cuma kat depan tu nampak macam agak berserabut sikit. Nampak macam kebun kecil pulak.


Yang ni pun ok. Simple je. 


Warna baju ni sangat cantik. Kalau orang tinggi yang pakai, lagi nampak cantik.



Paling tertarik dengan design untuk goodies bag dia. Sayang lah nak guna kalau macam ni.


Korang boleh try la tempah kat sini. Oh ya, saya tiada kena mengena eh dengan syarikat ni. Sekadar mempromosi aja apa yang saya rasa cantik.


Kan saya dah cakap, cantik dua kuasa 5.


Antara pelamin yang ditunjukkan semasa FPRP tu :)

Ok, nanti saya upload lagi banyak gambar eh. Tungguuu.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.