Sunday, July 21, 2013

Jumpa Ini


Eceh, bajet macam dalam instagram. Ok, bajet tak bajet. Mulai dari hari ini akan banyak cerita [gambar] yang berhashtagkan throwback. Ini kerana, sejak Rabu minggu lepas, saya gigih mengupload gambar-gambar yang kat dalam handphone ke dalam pc. Bukan dalam laptop sebab laptop masih lagi berada di dalam kondisi yang tidak stabil. Adaptornya masih belum saya beli. Ngeee! RMRMRM$$$

Kerajinan ini berpunca kerana saya dah tak boleh nak membuka, melihat semua gambar yang ada kat dalam handphone. Faham-faham sahajo lah, memory full. Terlalu banyak folders kat dalam tu. Jadi ianya menuntut saya berkerja keras untuk buat kerja pembersihan.

Dalam proses nak delete gambar-gambar yang tidak bernasib baik kan, eh terjumpa ini lah pulok.

Ini adalah detik-detik tragis rupanya. Den tak tahu.


Cerita yang ada dalam portable hard disc yang saya pinjam. Rambang mata nak copy
Ini pada malam kejadian sebelum laptop saya rosak. Saya sibuk dan teruja nak tengok cerita korea. Memang bulan-bulan yang lalu, saya sememangnya bergelar 'minah korea'. HAHAH. Bukan bukan, itu bukan dan salah sama sekali. Fan korea sebetulnya. Sekarang ni dah suam-suam la sikit. Penangan laptopku rosak. LOL! 


Ini antara cerita yang saya copy. Tunggu punya tunggu, akhirnya laptopku padam jua. HAHAHA. Gara-gara full capacity. Lepas tu, rupanya kat dalam movie yang saya copy tu ada gergasi dan kawan-kawan dia rupanya. Saya tak scan la pada mulanya. Bila dah rosak, barulah terasa. Adoi! Tak mengapalah, benda dah nak jadi. Laptop ni pun dah selamat saya baiki. 

Tadi dah tengok gambar-gambar. Nantilah saya update satu-satu cerita. Lepas tu saya yang muak sendiri nak bercerita kat sini. LOL!


2 comments:

  1. NONG ANDY:
    mana ada.. dah musnah dalam laptop semuanya sebelum dapat ditontonkan. uhuk!

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.