Thursday, July 25, 2013

Sangat Tiba-tiba

Entry ni pun bersifat tiba-tiba. Tanpa hujan tanpa melihat bulan di luar rumah. Eh terasa nak meniba-nibakan entry di MPS. Kalau dah tiba-tiba macam ni. Biasanya ayat akan tiba-bettiba juga. Kata entry tiba-tiba. Maka ayat pun macam tiba dengan bertubi-tiba. HAHA. Peninglah nak faham ayat ni nanti.Dahla 1 para je ni. Tak reti nak berpara-paragraph kat handphone :) Secara tiba-tiba. Saya perasan saya dah RAJIN. Jangan gelak sinis. Jangan kata apa-apa lagi duhai hatiku. Jangan musnah kan perasaan ini. Jangan. Nanti saya nangis [tiba-tiba teringat kata-kata Che Ta dalam iklan untuk program apa entah]. Saya RAJIN untuk edit pictures dan letakkan watermark sejak 2 3 hari ni. Saya rajin untuk resize gambar bagi dimuat turun dalam blog. Saya rajin untuk besarkan size gambar ke XL. Saya rasa puas hati melihat gambar yang besar dan jelas. Saya juga rajin mencari resolusi gambar yang terbaik untuk di resizekan. Ah! Walaupun RAJIN ini mungkin bersifat tiba dan menibakan. Namun saya berharap rajin ini akan menular dan berakar di dalam diri ini dengan akar tunjang yang kukuh. Saya harap dan menaruh harapan kepada kamu si rajin agar terus bersama saya. Jangan ngada-ngada nak lari. Urmm. Boleh lari tapi jangan jauh sangat. Contohlah kan. Hari ni rajin graf dia 85%. Esok kalau nak drop pun, biarlah dalam 80% je. Kalau dah turun tu, pandai-pandailah naik ke 95% pulak yerk! HEHE. Jadi nanti. Untuk semua benda saya akan diselubungi kerajinan. Rajin itu sangat subjektif. Rajin buat kerja. Rajin mengemas. Rajin makan. Eh itu bukan :) Ok. Dah.

#nama pun entry tiba-tiba. maka tamat menulis pun tiba-tiba. 

Soalan kuiz: berapa kali tiba-tiba diulang. HAHA. Tiba-tiba kuiz pulok. Nanti saya buat para. Tak syok oo baca dalam satu para. Dahlah tak mesra pandangan mata yang melihat ni.


1 comment:

  1. Sangat banyak "tiba-tiba" tu Aida haha..

    Apa pun bagus la tetiba rajin..

    Akak pun ada planing nak merajinkan diri menulis kat blog.. tapi ... tapi.. ya byk tapinya hahaha.

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.