Sunday, August 18, 2013

Tak Suka!

Tumpang bergambar di kamera orang. Lepas tu diuploadnya gambar kita di merata-rata. HOYYY!! Bila kita bilang kita tak suka, dia cakap 'bukannya ada apa-apa pun'. GAHHH! Upload lah gambar sendiri, kenapa gambar kita?? Kalau gambar beramai-ramai tu tak ada lah nak kisah sangat. Prinsipku sudah dilanggar todak hari ni. Kita nak upload gambar sendiri pun, fikir banyak kali. Tengok tempat ok ke tak, sesuai ke tak. Woaa! Bukan sewenangnya nak upload kecuali rasa ok. Sangat geram sampai terdiam tau tadi. Terdiam sebab menyesal. Marah! Marah kat diri sendiri. Ini kalilah wa tumpang kamera orang, lain kali takmo sudah. Biasaannya, memang tak suka pun nak menumpang di kamera orang. Tapi biasa lah, kadang tereksaited melampau. Padan muka. Er. 


1 comment:

  1. Sabar ye aida.. akak faham tu. Sebab tu masa gambar kita sesama kat kk. Akak upload yg nampak sisi muka aida je.
    Sebab akak tahu aida tak suka nak upload sebarangan gambar.

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.