Wednesday, August 21, 2013

Tegar - Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang

Suasana yang paling disukai di Bandung, Indonesia ialah pengamen-pengamen kecil di jalanan. Saya belum menceritakan episod Bandung 2013. Tertunggak sehingga sekarang. Nantilah akan saya usahakan untuk menulis di sini. Sekarang keterbatasan untuk menulis disebabkan laptop saya masih belum boleh di akses internet. Curi-curi menulis di pejabat dengan ketidakbestan. Saya lebih suka santai menulis dengan suasana kat rumah. Heaven!


Bandung, Indonesia - LASBELA - January 2012 - snap dari dalam bas
Nah untuk kamu semua.


Lagu ni dah lama sebenarnya, tapi baru aje diputarkan di radio di tempat kita. Lirik simple tapi makan dalam. Lagu seberang sentiasa menjadi pilihan hati, sekarang aje agak kurang melayan radio. 


2 comments:

  1. Ala...tak dpt nak dengar lagu.. tenet tak bagus...

    Jan lupa citer pasal bandung nanti yek

    ReplyDelete
  2. salam aida (ke lela ek).. nanti story la pasal bandung.. leh baca2 jugak hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.