Sunday, September 8, 2013

8.9.2013

Bukan hari lahir sesiapa pun. Tarikh tu adalah tarikh yang menentukan ok atau tidak apa yang telah saya lakukan. Adakah masih ada silap? Oh harapnya tiada. Fobia pada kesilapan kerna akibatnya begitu menggoncang rasa. Dua menjak ini, saya memerlukan fokus yang lebih kepada kerja rutin dunia realiti saya. Tanggungjawab untuk pelajar dan pengajar perlu dibereskan sesempurna mungkin. Sebetulnya saya tidak berkeinginan untuk menulis dengan panjang lebar berkenaan kerja saya. Yang saya mahu coretkan ialah semoga semuanya akan berjalan dengan baik hingga akhirnya. Semoga semua orang berpuas hati walaupun saya dapat rasakan mungkin tak semua berpuas hati. Mungkinlah kan. Apapun, setakat ini, ini yang dapat saya berikan untuk kalian. TQ kepada rakan seksyen yang banyak menolong. Jasa beliau pada saya sangatttt banyak. Tidak lokek. Sabar mengajarkan daku ini yang agak terkedek kedek belajar. Untuk anda semua, selamat kembali belajar duhai anak bangsa yang dalam pemusafiran menuntut ilmu.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.