Thursday, November 7, 2013

Lavender

Bercakap mengenai bunga. Hati mula berbunga-bunga. Ayat mungkin tidak berbunga sangat. Namun bunga-bunga berkepul-kepul kat dalam mata. Eh, kat depan mata. 

Nah macam biasa, bacalah tentang bunga ini Bunga. Macam biasa, pandanglah ke belakang untuk tersenyum. Pandanglah ke belakang untuk lebih berhati-hati di masa depan. Usah takut memandang belakang demi kebaikan di masa depan. Namun, tak semua yang dibelakang kita patut memandangnya.

Saya mula jatuh cinta. Tapi tak tahu bila. Mungkin diawal 2013 ini. Jatuh cinta pada lavender. Dan mungkin nama saya boleh ditukar kepada Aida Lavender. Manis sungguh kan? Ya Allah, seronok sungguh berangan. Angan-angan tak boleh panjang sangat, tak baik tau :)


Tak pasti adakah lavender ini wangi?


Saya dah sampai kat sini. Dalam angan-angan. Hey! kalau korang ada kat sini, kat lavender ni. Pergilah bergambar puas-puas. Rugilah kalau tak bergambar kat hamparan ungu ni.


Sanggup berenti kerja, jadi pengutip bunga ni. Wah! Ayat drama queen sangat oo.


Aida Lavender dah cair



Grrr!!! Nak ke sini. Ok, tak mungkin. LOL! Bukan awal-awal dah give up, tapi ini statement sedor diri ok T_T


 Bayangkan saya duduk kat kerusi biru tu. Ini ladang saya punya. HAHAHA!


Boleh tak jangan cantik sangat?


Jatuh cinta lagi


Saya cemburu dengan dia. Kutip/memetik [ayat apa entah yang sesuai] lavender memakai baju ungu bertopi berbakul. Dan gambar ni semua, saya ambil daripada google. Jangan marah eh. Credit untuk callingithome.com 


Lavender pertama yang saya beli ketika di awal 2013, di bulan Mac kalau tak silap. Dan saya sangat jatuh hati dengannya.

Maaf kerana terpaksa melayan keberanganan saya ini. Maafkan saya.

Sekian.

Yang dah jatuh hati
Aida Lavender
7.11.2013


1 comment:

  1. Heheheheh... cik aida lavender. Terima kasih buat saya tergelak dgn n3 penuh angan angan ini :)

    PS: ww-si topi jerami tu adalah utk autopublish hari rabu depan. Tersilap publish la pulak hahahah.. bila perasan terus tukar date. Tu yg jadi biskut. Kejap ada kejap xde heheheh

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.