Tuesday, December 17, 2013

GUMBIRA!

Tadi pergi jalan-jalan ke pasaraya. Saya cakap
takmoh beli lagi lah. nak tunggu gaji masuk dulu'. 
Lepas tu kawan saya cakap 'ok ar, gaji dok lama doh, hari Khamis ni doh'.
HAA??? Hari Khamis ni ke?? Sungguh ke?? 
Kawan saya cakap 'holah, hari Khamis ni lah'.
Saya : Eh bukan puluh puluh haribulan ke?
Terkejut sangat tapi GUMBIRA bukan main lagi lah. Ya Allah seronoknya dengar.
'Bakpe gaji awal eh?' 
Kawan saya cakap lagi, 'sebab nak buka sekolah kan, jadi bagi awal lah. Lepas tu Krismas pulok'.
'Ooo. Eh Sue, saya rasa suka lah, sebab gaji awal. HAHAHA'. Motif sangat kan.

Saya memang tak amik hal sangat pasal gaji sebab dah set kat kepala, gaji adalah 23 /25 haribulan macam tu. HEHEHE!

Namun saya sangat HAPPY!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.