Friday, March 21, 2014

Mengecat MPS

Khamis - menggodek template. Sebenarnya saya nak tukar kepada font yang lebih besar. Namun template yang saya edit sendiri, yang mana saya guna sebelum ini tidak berjaya diedit lagi. Entah dimana silap saya. Lalu kerana berkobarnya perasaan nak menggunakan font yang lebih mesra pandangan, saya mengambil keputusan untuk menukar template.

Selepas sekian lama tidak menukar template iaitu sejak 1 Jun 2012 yang lalu, akhirnya dapat juga saya menggagahkan diri melakukan pengubahsuaian pada MPS ni.

Saya dah pilih font apakah yang saya nak gunakan, namun macam tak cantik aje dimata sendiri. Macam terlalu besar bilamana size 16 dipilih. Last, saya guna aje size 14. Kata nak tukar font yang lebih besar? Abaikan lah. Saya masih dalam ketidaktahuan ni.

Cuma kan, masalah dia yang tak adalah masalah sangat kot. Saya tak tahu nak mengecat dengan warna apa. Sekarang, saya hanya main klik aje warna yang saya rasa sesuai walau tak adalah puas hati sangat.

Dan saya tak sangka, perihal tukar template pun saya boleh buat 1 entry. HEHEHE!

Nanti, saya akan edit lagi dan lagi sehingga saya menjumpai apa yang saya cari.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.