Wednesday, May 21, 2014

Banyak nak kena fikir

Take 5 sekejap. Dalam kepala macam-macam tengah fikir. 
Kalau nak tulis, nanti tak jadi nak buat. Macam segan lah pulak.

Tapi bila tanya pendapat kawan-kawan, rasa macam kena fikir lagi dan lagi.
Kalau setakat RM100 itu tak menjadi hal. Kalau setakat RM600, saya boleh kumpul sikit-sikit dan insyaAllah sempat.
Semangat dah semangat, namun banyak benda kena fikir.
Eh, ayat macam sama je berputar.

Ok, pendapat kawan-kawan penting namun yang lebih penting Allah.
Kena tanya dan doa untuk semua ini.

Semoga dipermudahkan dan mendapat satu keputusan untuk semua ini.

Lega sikit lepas mencoret ni.

Semoga ada jalannya untuk semua perkara yang hendak dilakukan. 

Amin.


1 comment:

  1. Orang kata duit boleh dicari. Kalau ia menyumbang kepada sesuatu pelaburan yang bagus macam sedekah/ bina masjid/ education dsb apa salahnya kan....hehe... tapi memang banyak kena fikir. Apa pun yang penting datang dulu baru yang perlu, :) (beria menasihat org!... hiks!) good luck anyway!

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.