Sunday, August 31, 2014

31 Ogos 2014

Hari ni hari merdeka. Ingatkan merdeka dah lepas semalam pabila terbaca caption pada gambar kawan semalam di facebook. Fuh! Senafas menulis.

Melepas lelah di sini. Ah, menulis juga 1 terapi bukan?

Apa erti merdeka pada saya?

  • tak ada apa sangat, tak sempat nak fikir sangat pasal merdeka
  • hari ni ada kenduri kecil di rumah makteh namun saya tak dapat pergi
  • hari ni ada kenduri kahwin rakan sepejabat namun saya tak dapat pergi
  • Alhamdulillah, saya akan ingat tanggal 31 Ogos 2014 saya telah berkampung di pejabat selama 3 hari
  • Hari Merdeka saya berasa sedikit merdeka sebab dah berjaya menyelesaikan kerja yang patut diselesaikan
  • Cuti 3 hari tiada maknanya nak hoyeh hoyeh lepak kat rumah, insyaAllah lain kali boleh celebrate sebagai reward kepada diri sendiri
  • nasi lemak yang dibeli pagi tadi dah basi. lapar sangat konon nak makan, alih-alih bila buka dah berbau. Tak ada rezeki, mungkin Allah nak gantikan yang lebih baik pada saya. Amin
  • curi-curi tengok fb, wow! seronok nampak sepupu sambut birthday!
  • Oh lupa, kenduri di rumah makteh sebab dia sambut birthday anak dia yang jatuh pada hari ini 31 Ogos 
  • Dhia pun sambut birthday yang ke 2 tahun
  • Kiranya kami ada 2 anak merdeka
  • Eh lupa, pernah tulis pasal Dhia. So, jengahlah link ni :  DHIA
  • Ok lah, nanti tulis lagi
  • Sebab sebenarnya saya sedih sangat sangat sampai rasa nak menangis! HAHA. Sedih bilamana semua jemputan orang tak dapat saya penuhi. 


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.