Saturday, September 20, 2014

Bingkisan Lama

Mungkin tidak perlu diabadikan di sini. Namun mungkin juga perlu diabadikan di sini. Sebenarnya yang lebih tepat lagi. Saya cuba-cuba nak habiskan kuota internet yang saya beli sebelum tamat pada jam 10 malam ini. Mungkin ini boleh dinamakan sebagai pendahuluan penulisan.

Pada bulan Mei yang lalu, yang mana dah terlalu lama untuk diimbau. Namun saja lah tadi, duk belek gambar-gambar lama nak diupload kat MPS. Yelah, selama ini menulis dah lama tak letak gambar. Dan bagi saya, ada gambar atau tidak, saya akan tetap rancak menulis. haha.

Ok, malam ini hanya sempat mengedit 1 gambar sahaja. Dah lama tak melayan gambar untuk diupload, saya terasa lemau. 

Pada bulan Mei yang lalu, menghadiri majlis perkahwinan adik kawan baik saya. Haish, ini dah melangkah bendul ni kakak ni. Kebetulan pada masa tu, saya dihimpit kesibukan di pejabat, tapi Alhamdulillah dapat juga meluangkan masa di sini.



I LOVE flower crown! Ini semua bukan saya punya, tapi apabila mempunyai adik-adik yang sangat sporting. Maka rumahmu dijadikan rumahku jua, eh silap. Hartamu adalah hartaku jua. Kawan saya pulak segan nak pakai. Katanya macam budak-budak. HAHA. Hey! Ini tiada kategori lah kawan. Mana ada orang yang pakai flower crown tu budak-budak. Tapi bila dah hasut-hasut, akhirnya kawan saya pakai jugak. Yeay! Comel pun comel.

Alhamdulillah, majlis berlangsung baik.

Ah, saya kematian ayat untuk mengarang.

Sekian dulu dari saya.

Ketemu lagi ya.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.