Thursday, January 15, 2015

1 Titipan Doa

".......Semoga Allah sentiasa memberkati semua orang yang sentiasa berkhidmat untuk memberi kemudahan pada orang lain. Ameeen"..........

Antara titipan doa di dalam balasan emel yang saya terima beberapa hari yang lalu.

Terima kasih atas doa yang sangat indah itu. Namun, ketahuilah hanya saya dan Dia yang tahu, betapa saya sangat-tidak layak menerimanya. Sangat dan masih jauhhhhhhh lagi untuk itu. Sukar untuk saya perincikan dengan bait-bait ayat. Hendak dirungkai rasanya tidak tercapai ayat. Namun ketahuilah, doa adalah 1 wadah untuk saya senantiasa memperbaiki apa yang kurang. Banyak yang kurang terutamanya hati dan juga emosi.

Dan saya fikir, mungkin doa ini lebih sesuai dan lebih layak untuk anda dan sekalian yang ada di luar sana. Yang jauh lebih baik dari saya.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.