Tuesday, January 12, 2016

Hasil Dari Termenung

Tak nak cakap banyak. Cuma nak kongsi hasil dari termenung di depan buku mewarna dewasa. Ini bukan sebarang termenung, sebab tu dia berwarna-warni macam ni. Hehe.

Buku : Enchanted Forest
Pelukis : Johanna Basford






Dalam mewarna, tiada betul tiada salah. Maka bolehlah kita membantai apa jua warna yang kita suka. Suka!



Oh ya, yang ini tak siap lagi. 




Konon nak praktis lebih kerap dalam menulis secara realiti. Menulis secara maya dah kerap sangat. Sekarang ni memang menulis secara realiti tapi agak kurang. Tulisan udoh do'oh. Adakala benci bila melihatnya. Haha. Jadi nak praktis tulis cecantik. Tu je.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.