Tuesday, February 2, 2016

Latihan Kayuhan Basikal

Sebelum ini saya banyak bercerita di dalam bentuk tulisan. Dah lama nak letak visual agar lebih real apabila dibaca dan dilihat. Pada beberapa malam sebelum ini, keberanian akhirnya menjelma. Haha. Tak berani nak upload berkongsi video di youtube. Jika yang kenal rapat dengan saya, dia akan tahu bagaimana tapisan saya.

Yelah, sekarang ni kan kita perlu berhati-hati. Batas sempadan media sosial, perlu kita gunakan dengan bijak. Jangan sampai semua benda kita cerita hingga melucutkan perasaan malu. Bercerita, berkongsi boleh. Tak salah, namun dengan kadar dan selari dengan norma-norma kehidupan kita yang bermasyarakat.

Akhirnya, selepas ditapis. Terimalah video kedua ini.



Abang 2 gigih memberi latihan kepada Afiq agar dapat melakukan kayuhan sempurna. Padahal bukan nak masuk olimpik pun. Tapi lebih kepada geram kerana bagi kita orang dewasa 'kayuh je lah'. Bagi budak kecil, nak kayuh pun tak pandai walaupun kita dah bagi sepenuh arahan. Hehe.

Dalam pada itu, sempat juga Afiq tunjuk peace. Rasanya dengan umur Humaira sekarang, dia tak berapa suka bergambar. Tak berapa sangat dengan video. Ambil gambar tetap ambil, cuma Humaira berbeza sikit dengan Afiq. 

Jom nonton!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.